روستای حکمی

روستای حکمی

با سلام این وبلاگ برای این طراحی شده است که در آینده نزدیک درمورد مشکلات روستای حکمی فعالیت نماید

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

مدیر اداره بندر و دریانوردی تیاب میناب با اشاره به اینکه۴۰ هزار گردشگر از تالاب بین المللی تیاب میناب بازدید کرده اند، اظهار کرد: از 28 اسفند ماه سال گذشته تا 9 فروردین سال جاری 40 هزار گردشگر با حضور در تیاب از مواهب طبیعی این بندر و جنگل های حرا تالاب بین المللی تیاب بازدید کردند.

محمدامین امانی مدیر اداره بندر و دریانوردی تیاب میناب ، با اشاره به اینکه۴۰ هزار گردشگر از تالاب بین المللی تیاب میناب بازدید کرده اند، اظهار کرد: از 28 اسفند ماه سال گذشته تا 9 فروردین سال جاری 40 هزار گردشگر با حضور در تیاب از مواهب طبیعی این بندر و جنگل های حرا تالاب بین المللی تیاب بازدید کردند.

  • hakami 65

فاطمه (س) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می‌باشد، این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است.


به گزارش وبلاگ روستای حکمی ،فاطمه (س) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می‌باشد، این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است.

نام مبارک آن حضرت، فاطمه (س) است و از برای ایشان القاب و صفات متعددی همچون زهرا، صدیقه، طاهره، مبارکه، بتول، راضیه، مرضیه، نیز ذکر شده است.

  • hakami 65